onsdag, februari 20, 2008

Boogie bubble

Var nere i kafeterian och lämnade tillbaka koppen jag snott. Då visade Emily sina skisser hon gjort på min tatuering. Jag tror det blir rysligt bra det där när det blir klart. Ska bli väldigt spännande. Lade även till ett extra element i den idag. Så det blir tre körsbärsblommor (ni vet vilken sucker jag är på dem...) med något slags snirkligt mellan och bakom (tänk i stil med Opeth´s O). Detta vackra kommer pryda min underarm. När gaddningen ska ske vet jag inte riktigt ännu, Emily måste ha tid. Hon är väldigt duktig och således väldigt upptagen. Jag är riktigt pepp.

Idag är jag trött för övrigt, inget större nyhetsvärde i det. Ej heller att jag sitter och drömmer om annat. Bland annat fick jag ett galet sug efter Evergrey då jag tog på mig samma kjol imorse som jag hade den kvällen. Små saker lockar fram roliga , mysiga, konstiga minnen. Jag är sugen på att gå på spelning nu. En spelning med sjukt mycket drag. Har redan en bokad och det är Mustasch, största behållningen för mig där är att få se Ralf. Han är tamejfan coolast i Sverige. Annars kan jag lätt lessna på Mustasch. Det är drag men nja, jag tröttnar efter några låtar. Men icke att förglömma, det är många band jag gillar mer efter att ha sett dem live. Exempelvis Evergrey. Exempelvis Arch enemy, Angela var skrämmande men cool. Och snart är sommaren här mina vänner, fattar ni vilken sjukt bra musiksommar det är i annalkande?
Jag är förvirrad vilken festival som bör föräras med min närvaro. Sweden rock känns ju som självklar. Peace & love måste jag på, jag tänker då inte missa Dolving framföra senaste Haunted-alstret.

Idag är jag galet pepp över allt möjligt.

Inga kommentarer: