torsdag, februari 07, 2008

Inte så farligt längre

Yrseln har lagt sig, likaså febern. Yrseln är fortfarande lite närvarande men inte alls som det var för en timme sedan. Då snurrade jag runt i min egen värld som om det inte fanns någon morgondag. Jag blev väldigt illamående kan jag säga.
Nu som sagt har det lagt sig och jag får som vanligt sjukt mycket energi. Så fort kroppen känner sig lite bättre blir jag rastlös. Hur kul är det att ligga hela dagen egentligen? Men, jag lyder mammas råd och försöker njuta av det. Jag har kommit denna skumma sjuka på spåren och det handlar nog mer om en otrolig psykisk ansträngning som pågått länge än att det vore en baskilusk. Vad mig veterligen har jag det senaste halvåret aldrig haft så mycket känslor, aldrig varit på ett jobb som ibland riskerar att äta upp varenda cell av självbehärskning, jag har ett svårt jobb men roligt och dessutom sedan i lördags blev jag officiellt fast anställd för första gången i mitt liv. Detta plus lite annat runtikring samt att det faktiskt går en sjuka på jobbet är som upplagt för feber, yrsel, ont i halsen och sprängande bihålor.

Ska nog sätta på min ultimata spellista för en lite stressad och utmattad själ. Det är min absolut nördigaste spellista, ja tillsammans med tv-spelsmusiken. Det är massor av lugna sköna spår från diverse anime. Jin-Roh bland annat. Väldigt skönt.

Inga kommentarer: