måndag, februari 18, 2008

Måndagmorgon

En lista jag hittade någonstans. Exhibionistiskt som jag är gillar jag dessa självintervjuer.

När vaknade du idag?
Klockan 6.36

Gick du upp då?

Nej, jag snoozade en timme. Självdisciplinen är på topp.

Vad vaknar du till?

Väckning från mobilen i form av Children of Bodom´s Are you dead yet? Starta morgonen med lite döds är perfa. Framförallt vaknar man. Även radion kickar igång strax efter mobilens ringning.

Vad är din första tanke när du vaknar?
Idag tror jag inte jag tänkte något särskilt, tror jag reflekterade över en mysig dröm så jag log när jag vaknade.

Vad åt du till frukost?
Dagens frulle var lika exotisk som vanligt; fullkornsbröd och leverpastej. Fast denna dag med lite lyxigare dryck. Hade juice kvar sedan helgen.

Morgonens bästa besked?
Att klasskonferenserna var idag och inte på onsdag då modersmålet anländer.

Morgonens sämsta?

Inget tror jag. Kanske påminnelsen om sena föräldramötet imorgon.

Morgonens beslut?

Har inte tagit något beslut denna morgon.

Dagens låt?
Cadence of her last breath- Nightwish

4 kommentarer:

Tomas sa...

6:36? Du lyssnar väl inte så mycket på Mustasch? =P

Sannan sa...

vad har mustasch o göra me min väckning? =P

Tomas sa...

Tidpunkten är en låttitel... Suck :P

Sannan sa...

inte fan har jag koll på det heller :D