söndag, februari 17, 2008

Vulgära mängder sushi

Helgen är snart slut. Redan. Helgen har ägnats åt lite diverse trevligt. Mycket sova eftersom jag varit sjukt trött. Jag har blivit bortskämd och omhändertagen. Jag tror jag gillade det till och med.
I fredags var det plockmat och På spåret. Vi var ett grymt team. Kanske inte som Hoa Hoa men det gick ändå. Vin såklart, hårdrock och whiskey. Lördagen började med frulle i sängen och Houseasvnitt på avsnitt. Tror jag gick upp ur sängen vid tvåtiden. Det gjordes sushi i vulgära mängder men framförallt tror jag banne mig att det var den godaste sushin jag ätit. Utan att låta självgod. Tillsammans med ett utsökt vitt vin var måltiden fulländad. Melodifestivalen fick ett varsitt getöga av oss, Barca-matchen likaså. Somnade som en stock vid fyratiden inatt och dagen har bestått av mestadels alpintittande på tvn.
Det är helgen i korthet och nu längtar jag till om två veckor. Det känns bra i hela mig.

Hoppas på en trevlig resa hem.

2 kommentarer:

Linda sa...

Kul att du haft en skön helg. Själv fick jag en utskällning av en småbarnsförälder som nog var den värsta bitch jag någonsin träffat.
Just nu svär jag död och besvärjelser över korkade småbarnsfamiljer, morr.

Sannan sa...

jag gjorde misstaget att besöka ikea idag så jag förstår helt klart ditt ogillande.

Småbarn som låter och föräldrar som daltar o ler naivt borde skjutas. Typ =P