tisdag, mars 11, 2008

Serenity painted death


Ont i halsen. Viva la fete, ingen hårdrock idag men beslutet ligger i min dell-dator inte hos mig. Helst vill jag höra smäktande låtar av Nevermore, Opeth eller Katatonia. Därför går jag till youtube, fransk synthpop i all ära men Opeth känns hetare. Frusen är jag också. Opepp men pepp. Det är tisdag och tiden är min största fiende just nu. Jag lever i tristessens trista klor och jag känner hur jag fullständigt kräks ur mig klagan och samtidigt fnitter och fåniga flin. Jag tror inte det finns en enda kollega som undgått min fredagssuktan och vardagsångest. It´s a pity.

Bilden är en total randombild från mobilen min. För övrigt en bild på min enda bandtröja.

Bjuder ändå på dagens bästa låt:

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk att du gillade den, vad bra :)

Puss