tisdag, mars 18, 2008

Märken på kinden

Jag hatar när man får märken efter tröjan, kudden eller vad det nu må vara som man sovit på. Jag har tyvärr sovit bort hela kvällen. lade mig på sängen när jag kom hem för att läsa, inte sova. Men jag somnade. Vaknade frusen någon timme senare. Gick på toa och satte mig i soffan. Vaknade av att mamma ringde och somnade sedan igen för att somna fram till Bygglov. Jag är fortfarande sjukt trött. Har ätit två ynka mackor till kvällsmat, något mer än så har jag inte orkat.
Jag tittar suktande på sängen.

... nu gör jag dock något vettigt. Jag lyssnar in mig på Witchcraft (måste se om jag gillar´t, Hey doctor är ju bra) och pysslar runt med diverse. Är också glad över att jag får extra fint sällskap sista kvällen i Eskilstuna och ännu bättre; sällskap i bilen till Uppsala.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra skit det, hoppas familjen är snäll mot mig nu :-) Puss