måndag, april 21, 2008

Jag hjärta Uppsala eller Jag hjärta dig





Jag kan inte bestämma mig för rubrik. Jag gillar Uppsala men den jag hälsar på där gillar jag tiofaldigt mer. Därav dig i rubriken. Jag syftar inte på dig i största allmänhet utan dig. Hur som. Helgen var alldeles alldeles underbar. Choklad, vin, whisky, bra musik (jag satte till och med på Helloween för Fredriks skull), café, vi såg vårt favoritpar som såg lika skitnödiga ut nu, simning men mest från Fredriks sida. Jag gjorde egenkoreograferad yoga i varmvattenpoolen istället. Perfekt allting. Jag mår så bra på helgerna. Det är bara din förtjänst.

Jag har lite fotodokumentation från helgen (har fler bilder men de vill jag ha unexposed). En helg jag nu saknar, har saknat den från det att jag satte mig på Narvik-Luleåtåget hem. Huvudvärken har angripit mig och jag har nog sovit större delen av kvällen. Pigg som en nötkärna verkligen.

Slötittade på femman och Outsiders. Hemskt program, speciellt denna gång då ett gäng ungtuppar fått för sig att författaren bakom The game är guru. Själv blev jag bara förbannad på dem. Det rann över när de strax innan krogen ställer sig i cirkelformation och tar varandras händer likt en upphettning inför fotbollsmatch och ropar "Pimp squad". Härliga killar.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Se till att njuta av varje sekund.
Så härligt med din energi i inläggen!

Kram

Anonym sa...

Åh vilka fina bilder, vill ha helg igen :)