måndag, maj 26, 2008

Equinox

Jag har världens största klädhög här hemma. Den syns hur man än tittar och jag är på väg att åtgärda det hela. Jag ska förgöra högen kallsinnigt. Imorgon åker jag söderut för ett tag och då kan det se hyfsat ut när jag kommer tillbaka på söndag. Även om det är dammigt. Men jag orkar bara inte släpa fram dammsugaren.
Jag har fullt upp ikväll, måste komma ihåg att vattna blommorna så inte min fina orkidé går och dör. Det skulle vara en sorg.
Yogan fick stryka på foten, att vara borta två timmar ikväll är en omöjlighet. Jaja, nu måste jag fortsätta. Klädhög och sen packning. Rolig måndagsaktivitet. Ännu roligare blogginlägg.


... min trippmätare verkar ha väldigt korta kilometrar. Helt plötsligt var den på 12.000 mil när den häromdagen stod på 11.895. More or less. Men vad vet jag. Jag kanske kommer ihåg fel.

Inga kommentarer: