torsdag, maj 08, 2008

Om vi ser till nuet


Så överdriver jag med denna otroligt glada bild (är det samma person som på bilden nedan?). Är tagen precis nu och jag kände mig skitfjantig då jag satt här vi datorn och posade. Notera även min Haunted-tisha, det där med bandtröja är inte riktigt min grej. Dock, för det första har jag inte fått tvättstugetid på länge (orsak är både dålig framförhållning och konstiga bokningstider) och för det andra att Haunteds logga är väldigt snygg rent grafiskt. Hårdrocksloggor är annars inte direkt kända för detta.

Idag är jag gladare än någon annan häruppe i tornet i alla fall. Hoppar omkring som på moln och känns som inget ont kan hända mig. Är det för att det är fredag imorgon månne?

1 kommentar:

Monica sa...

Den här glada känns lite mer nice faktiskt, värmer mitt hjärta när du ser så nöjd ut.
Även om jag älskar både den glada och den sura , så känns den här liiite enklare... :)
Puss