torsdag, juni 19, 2008

Bloggen semestrar

Nu ikväll så börjar semestern på riktigt. Det betyder i stort sett att jag slutar dagdriva och gör något med mitt liv. Nu har Fredrik anlänt och imorgon gör vi vårt första stopp uppåt i Docksta för att sedan ta oss ner till Götet och uppåt västkusten. Med vissa mellanlandningar.

Kanske att jag mobilblöggar något värdelöst men frankly, hur intressant är det?

Skor, kläder, bikini, sprit och systemkamera är packade. Imorgon är jag packad (okej kunde inte låta bli).

Ses om cirkus två veckor. Men då blir det åka av här på bloggen. Fatta den resumén.

Psst.. jag fyller hela 24 år på måndag. Jag försöker haussa upp det hela eftersom det känns mer upphetsande att klaga på FRA-lagen än att fylla år. Inte på grund av åldersnoja men när man nått en viss ålder, vilken är osäker, så slutar födelsedagar att vara magiska.

Inga kommentarer: