tisdag, juni 03, 2008

Hårdrock




Här firas det stort. Smällvärme på balkongen, en god bok om ett gäng heta killar och så whisky. Självklart fanns ett soundtrack med i bilden också. Idag bjöds det på Dark Tranquillity. Bra skit det. Efter e stund i hettan lade jag mig på soffan, vaknade en timme senare av att boken halvt kvävde mig. Rätt talande med tanke på att Mötley verkade ha den inverkan på folk i sin omgivning och på sig själva.

Jag lärde mig för övrigt en ny blanddrog idag; zombie dust, sätter typ kroppen på speed men stänger av hjärnan.

Frågan kommer osökt till mig; varför vill man utsätta sig själv för sådant där? Jag känner hur mitt svennebananhjärta sätter sig på tvären mot denna självdestruktivitet.

... ska vi satsa på en redig fylla du och jag Lisa på torsdag?

1 kommentar:

Lina the Great sa...

Baby, ta en fylla för mig med med Lisa.
Kärlek.