onsdag, juli 30, 2008

Morr.

Inget CS3 i sikte och jag känner hur början av typ alla kurser kommer gå åt helvete. Men det är inte mitt fel. Det är någon nollåttas fel.

Jag var faktiskt peppad för Multimedia B och spelprogrammeringen, den känslan har under sommaren sakta avtagit. Jag vill gärna sköta mitt jobb men ibland blir det svårt när någon annan inte sköter sitt.

Jag har för övrigt bara knappt två veckor kvar av semestern. Sju och en halv vecka har gått på tok för snabbt men ska bli kul att börja jobba ändå. Helt ärligt, här hemma gör jag ingen som helst nytta egentligen. Kostar bara pengar och nu har alla andra börjat jobba. Tur att årets varmaste dag i Sundsvall är just idag. Inte alls skönt enligt mig för jag kan inte bada någonstans och inte med någon heller för den delen. Dagens dumdristiga var att åka ut på cykeltur. Cyklade runt i cirkus två timmar. Svettig, ömt arsle och törstig. Inte så illa.

Inga kommentarer: