söndag, augusti 17, 2008

Hur man går ner sig i en myr till midjan






Ena benet fick bara myr på halva benet på grund av min blixtsnabba reaktionsförmåga. Andra benet med stövel och allt satt fast. Pappa var så vänlig att ta ett kort. Kanske inför två något förtvivlade döttrar som ville upp ur sumpen. Mina stövlar är inte så fräscha nu. Ser ut som någon vomerat i dem. Nog för att gårdagskvällen innehöll en del alkoholhaltiga drycker blev inte resultatet invers aptit.
Helgen var underbar. Bra tankar och mysigt sällskap som vanligt.

Och ja, jag luktade satan efter mitt dopp i myren. Rädd för diverse kryp var jag också.

1 kommentar:

Per Jansson sa...

Hej!
Myrar är väldigt lömska att gå på. Kanske inte så roligt för dej, men för oss som inte var med. Snäll pappa också som tog kort. har det blivit några mer turer över någon myr.

MVH Per