tisdag, september 30, 2008

¿Que pasa?

Tänk er känslan av att vara både bakis och ha migrän. De flesta sinnesintryck är otroligt ansträngande och får mitt huvud att snurra och bulta. Jag kan heller inte ligga på höger sida om jag inte har en mjuk kudde för bulan gör ont.

Jag kan inte göra något i mer än fem minuter så gissa vad min dag bestått av? Sova som en klubbad säl. Jag har sovit och sovit, jag är så sjukt jävla trött. Jag vill att min hjärna ska sluta vara groggy nu. Hur jävla hårt kan jag egentligen ha slagit mig? Måste ha varit mycket hårdare än vad jag kände med bedövning i kroppen. Eller så blev helt enkelt återhämtningstiden för min stackars grå fördröjd på grund av fyllan.

Fantastiskt vad man råkar ut för ibland. Och nej, jag har inget mer spännande än detta att rapportera.

Inga kommentarer: