onsdag, september 03, 2008

Vare sig jag vill eller ej

Jag måste till Ica idag. Jag mår faktiskt något bättre, hostan och snuvan är dock ett stort irritationsmoment. Men jag har ganska sexig röst. Eller whiskykärring. Vet inte vad som ligger närmast till hands.
De senaste två veckorna har p g a diverse anledningar inte varit direkt centrerade kring att äta mycket. De senaste fyra dagarna absolut inte. Jag har ett problem och det är att jag går ner i vikt väldigt lätt. Jag tycker inte om det. Det tar lite längre tid att få upp det eftersom jag har hög förbränning. Inte för att jag bli underviktig men jag tycker om min vanliga vikt. Den är lagom.

Men jag ska köpa mat idag! Jag ska gå ut i regnet, lugnt och sansat. Kommer till Ica och jag kommer lägga ätbara saker i en korg. När jag kommer hem kommer jag dock ha en återhämtningsperiod på hur länge som helst men det får man bita i.

Det blir att sätta bälte i wranglerbrallan. Hejpa.

Inga kommentarer: