torsdag, oktober 16, 2008

En hårdrockare och en punkare på äventyr

Igår var jag på äventyr. Med Cornelia. Vi for runt halva stan igår efter konserten. Vi såg skabbkrog, ölkrog och hotell Knaust från insidan, en svit. Vi blev bjudna på champagne i magnumflarra och vi stod i Knausts lobby och åt tacotallriken från Bishops. Jag höll Cornelia sällskap på Knausts trappa med röd matta när hon rökte. Vi var så jävla classy. Vi personifierade hela det uttrycket. Stockholmarna som bjussa på champagne, mat och Fernet försökte imponera på oss med diverse flashiga saker. Det gick sådär eftersom vi inte blev ett dugg impade. Vi bara tittade på varann klentroget men drack med glatt humör upp champagne och nyttjade flitigt svitens toa, mest för att snacka skit.

Vi sammanstrålade sedan med Jimmy och tillhörande granne. Jag drack upp Jimmys öl.
Sedan for vi på Max med hjälp av att rida på karlarnas ryggar. Jag höll på att slå mig igen. Jag for ner i backen och höll på att slå i huvudet men insåg någonstans på vägen vartåt det barkade så jag skyddade mig. Jag gick helskinnad ur fallet sånär som på ett blåmärke på armbågen.

jag tror fanimej inte att jag skrattat så mycket på länge.

Idag mår jag som jag förtjänar. Det går så när eleverna är på APU. Och när man inte har någon som helst karaktär.

Titta hotell Knaust så förstår ni klassen på hotellet och sedan klassen på mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Ligger väl helt i linje med din fablesse för dyr mat, dyr dryck och snobbigt boende...

/A