torsdag, oktober 02, 2008

Hur fel kan det bli?

Fick frikort på landstinget hem i brevlådan idag. Förstår ni då vad illa?
Bruten fot, cellförändringar och hjärnskakning har orsakat detta. Men hur fel kan stavning bli?
Tanten på patientkontoret sitter med mina exakta uppgifter och lyckas ändå stava fel på allt som kan stavas fel i mitt namn. Fantastiskt.

Nya close-up kom idag. Den luktar mycket och jag blev snurrig. Mina sinnen verkar uppskruvade på max men inte på Heroes-vis.
Där har de stavat rätt men mitt hopp om att få provsmaka nya Katatonia sjönk snabbt. Det var bara Peaceville records som skickade ut en allmän platta om deras signade band och därav en Katatonia. Och det var en gammal låt.

Just denna dag hade jag hoppats mer på Åka skidor än Close up men men. Den är fin den med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huga, hur mår du? Har det blivit bättre eller är det fortfarande lika illa? Om du vill ha något från affären så är det bara att säga till så fixar jag det! Tänkte ringa dig idag när jag var på ICA, men jag hade inte ditt nummer i telefonen :-(

Sannan sa...

tusen tack! Vad snällt! Allt har ordnat sig finfint. Ses imorrn!