onsdag, oktober 15, 2008

Konserter konserter

Öronpropparna är packade och jag ser fram mot kvällens gratiskonsert. Levande musik är alltid roligt.
För övrigt fortsätter misären och läget börjar likna finanskrisen fast utan de senaste dagarnas uppgång. Det går ner ner ner istället. Jag funderar på när de lite högre upp ska förstå läget och försöka få upp skutan igen. De flesta mår allmänt kasst av läget.
Ett annat läge som suger är att jag inte känner mig ett dugg förkyld men har haft det obehagligt i bihålorna i flera veckor nu. Ont i huvudet på bihålevis. När jag böjer bak huvudet bultar det i dem och upp i pannan. Otrevligt.

Imorgon blir det ingen tysk film om terrorister, fel datum. Den har Sverigepremiär på Draken på fredag så det blir att se den nästa vecka. Fredag är jag upptagen på annat håll och tänker då inte sitta och uggla i en biosalong.

Nu blir det att läsa i min Game design workshop och fixa oxh trixa på vår webbradio där jag är dj för dagen.

1 kommentar:

Tomas sa...

Är det bara jag som enbart har öronproppar när jag själv står på scen?