måndag, oktober 20, 2008

I want you to lead me...

Jag tänker envisas med svart botten tills jag kommit på nåt annat. Annars så går det att läsa alldeles ypperligt när texten är grå och det är en linjär jävel till typsnitt. Html-koden fick jag fatt på till slut.
Nu är min blogg lika mörk som dagarna börjar blir. Det är mysigt.

Kvällen har annars ägnats åt choklad från Anthon Berg. Den goda rättvisemärkta med små hårda kakaobönsbitar. Jag har gjort lasagne, fick sex stycken matlådor. Inte illa pinkat. Diskade också undan resterna från helgen, snapsglas och spaghettitallrikar.
På tal om det så är min närmaste tid fullkomligt fullbokad. Men jag gillar´t.
I övermorgon kommer Lina som nämnt, det blir sushipartaj och annat festligt. Sedan blir det några dagar i Nynäshamn av alla ställen. Ena halvan av mina vuxna gör ett besök härupp under Alla helgona och efter att dem åkt så får jag nästa besök nästan direkt. Det är någon som tycker om Sundsvall som ska vara här ett tag. Trevligt ja tack.

Jag fick dessutom helt oväntat (oönskat?) besök igår. Jag var inte upplagd för det besöket efter helgen. Inte alls faktiskt. Satt mest och skrattade ansträngt till filmens skämt jag hört tiotalet gånger.

Mitt nuvarande känsloläge är förvirrat och fascinerat. En gammal klyscha stämmer och jag har ingen jävla aning om världsläget. Den som lever får se. Jobbigt på ett bra sätt är det nu. Världen är hård för dem hårda...

Inga kommentarer: