fredag, november 21, 2008

Bra saker

- Ny tvättstugebokning på g. Jag lovar DET är en bra sak.
- Nya balkonger till sommaren, inget balkonghäng men sen tänk vad fräscht.
- Jag fick en hundring i bonus från H&M och trevliga erbjudanden från Åhléns klubb.
- Ikväll blir det att festa med Lindberg och Nygren. Det blir trevligt det.
- Imorgon kommer Caisa och vi ska se ljuständningen på stan och sedan gå hem och julpynta, lyssna på julmusik och dricka glögg och äta pepparkakor. Mys med andra ord. Kanske hyr vi Juno också.
- Jag har äntligen tagit tag i mig själv på riktigt. Jag är stolt och framförallt, bara av att veta så gör det att jag inte tänker en massa dumt. Jag känner mig som nästan tillfreds med läget.

Dåliga saker pratar vi inte om. Det sparar jag till på torsdag till någon annan.

1 kommentar:

Monica sa...

Skönt att höra lite av en tonart jag känner igen... ;)
Ha en bra helg, men tänk på att det är fredag. Hjälm, you know...
Puss