söndag, november 16, 2008

Jag har gjort det!



Åkt skidor alltså. Första gången för denna nya säsong. Nya skidor, ryggskydd, hjälm, googles och säsongskort gjorde lördagen till ett av årets bästa dagar.

jag älskar mina nya skidor och jag älskar mitt nya ryggskydd. Tänk det följer min rygg! Det kändes helt fantastiskt. Min största miss i lördags var ju dock det faktum att jag åkte i en vanlig hm-topp och strumpbyxor(!) till underställ. Jag hade ingen plan på skidåkning i helgen, trodde vi hade fullt upp med annat. Det är tur att försäsongen int ebjur på så mycket till after-ski. Det är få turister den här tidpunkten av säsongen. Det är vi med stuga och de med aplin klubb. Bland annat var hela Fränsta/Getberget alpina där. Hela klubben hade Lange-pjuck utom en. Jag undrar fortfarande över detta.

... mer finns på min freerideblogg. Men kommentera här om du vill.

Inga kommentarer: