måndag, november 17, 2008

Konstiga saker händer på natten

Inatt klockan 00.00-00.45 lyssnade jag tydligen på musik. Problemet är bara att jag inte kommer ihåg det och är helt övertygad om att jag sov.
Lastfm i all ära men nu förvirrar det mig. Visst kommer man väl ihåg om man varit vaken och lyssnat på musik? Speciellt då det innebär att man måste gå upp, starta datorn, starta högtalarna och välja musik. Det krävs lite mer än vanliga sömngångarskills.

Måndagen har förflutit hyfsat smärtfritt. Jag har gått omkring som en zombie. Skrattat lite löst en gång och sedan varit i min egen dimmiga värld där allting rör sig långsamt. Dagens huvudmål från det jag vaknade var att få komma hem. När jag väl kom hem sov jag alldeles för länge. Men i mitt allmäntillstånd funkar det. Jag har testat, jag somnar som en stock på kvällen ändå. Det är skönt att sova men jag blir något snuvad på konfekten eftersom jag inte får någon som helst energi av att sova på natten.

Fyra dagar kvar till helg. Därimellan kommer det inte hända ett skit förutom ett besök på kvinnokliniken, man blir lite som stammis där om man visat på cellförändringar. Jag är pepp för det va.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du ändå gå i sömnen kan du göra nåt nyttigt i stället.
Hörde om en som diskat i sömnen. Förefaller väldigt praktiskt.

/A