söndag, november 23, 2008

The vuxet utseende


En bättre bild på min nya frippa. Jag blir mer och mer van vid den. Dock kändes det urskumt att tvätta håret imorse. Håret tog slut som så snabbt. Min frilla skulle behöva en frisör, jag titulerar inte mig själv som sådan, inte ens efter detta mästerverk. Lite uppklippning och ja, tunna ut topparna för nu är det en väldigt rak kant. Men egentligen, det är bara hår. Vill jag betala 450 spänn denna månad på det? Nej tack, jag klarar mig bra med csn-skuld och den lite för stora elräkningen. Dessutom går sparpengen och det jag fått in för gamla skidorna rakt ner till Carros konto för säsongskortet som inhandlades förra helgen. Trots att jag tyvärr varit tvungen att norpa för helgen med Caisa men allt var för mysets skull, lite för överlevnad.

Imorgon är det jobb igen och jag känner faktiskt att det knyter sig lite av obehag inför det. Opepp är ett kraftigt understatement.
Men snart är det helg igen, då blir det förhoppningsvis mys av högsta rang.

Inga kommentarer: