tisdag, februari 22, 2011

Världens bästa present

I söndags var min och M:s förlovningsårsdag. Jag fick nog världens bästa present som ska utnyttjas när tjockmage är borta och tid för avslappning är som störst. Jag fick nämligen tre timmars hamam-behandling. Turkiskt bad som bland annat innefattar helkroppsmassage, turkiskt bad och helkroppspeeling. Förstå TRE hela timmar av total avslappning! Inte nog med att det lär behövas och att det var väldigt kärleksfullt så var det även originellt. När han sa hamam-behandling hade jag inte en susning om vad det var. Visste inte heller att det fanns ett turkiskt bad här i stan. Trodde allt spa-aktigt fanns i Paradisbadets lokaler.


Jag gav M en bok som heter "En kärleksförklaring". Ungefär som en sådan där bok man har till bebis där man fyller i en massa minnessaker. Men den här handlade om oss och hur vi träffades, första dejten och så vidare. Själva firandet av årsdagen var förra helgens restaurang- och biobesök så vi kan nästan säga att vi hade en veckas firande av det hela. Himla mysigt!

Ska vi gifta oss då? Jodå det ska vi, det är liksom själva syftet med förlovningen och när M friade. Tanken var inom det här året men kom en liten Ärtan i vägen så vi får ta det där sedan. Kanske blir det till nästa årsdag? Vi får se. Och ifall ni missade det; M gav mig världens bästa present och jag älskar M hur jävla mycket som helst.

2 kommentarer:

Game over sucker sa...

Det låter ju hur mysigt som helst! Jag är så glad för din skull!
/elin

Sannan sa...

Tack! Jag är också glad för min skull ;)
Kram!