söndag, februari 03, 2008

Det är på sin plats

Att jag gör en lång lista om mig. Kan vara bra liksom.

Är du:

Förstående: Ja som oftast.
Osäker: Iland, ibland inte.
Intressant: Det får nog någon annan svara på, men är intresserad av mkt så kanske blir man intressant då.
Hungrig: Ständigt.
Barnslig: Ibland. Men som oftast nej.
Lätt: Eh va?
Skoltrött: Har haft på tok för lätt för mig, men högskolan- där dog jag.
Rolig: Självfallet.
Pratglad: Beror helt och hållet på vem jag pratar med
Frågvis: Om jag är intresserad ja.
Organiserad: Hyfsat.
Blyg: Ibland, ibland inte. Beror på tillfället.
Attraktiv: Kanske du kan svara på?
Ansvarsfull: Ja.
Vegetarian: Nej, men äter oftast vegetariskt när jag lagar själv.
Besatt: Av Katatonia
Arg: Ibland
Ledsen: Ibland
Glad: Som oftast ändå, trots förkärleken för vemod.
Filosofisk: Ofta och mycket.
Svår: Ja, det sägs att jag kan vara lite svår.
Positiv: Jepp.
Lätt att förföra: Trial an error baby.
Bra på att ge komplimanger: Hyfsat, kanske kan bli bättre.
Snäll: Yes.
Fåfäng: Inte särskilt.
Piercad: Öronen, en gammal igenvuxen i naveln.
Bestämd: Ja.
Morgonpigg: vad sa du?

Övrigt:

Hur bor du: en tvåa med en alldeles exemplarisk pärlspånt.
Brukar du komma i tid: Ja, är tidspessimist så kommer istället oftast för tidigt.
Vad hade du i din mun senast: Satt och bet på en penna.
Har du bra kondition: Förvånansvärt emd tanke på att träningen inte alltid är så frekvent.
Hur lång är du: 172 cm
Hur känner du dig just nu: Som en kolsyrepatron.
Hur upplever du dig själv som person:
Vanligaste färg på dina kläder: Mest svart om man tittar in i gardroben.
Kan du laga mat: Jess, riktigt bra också dessutom.
Vad jobbar du med/pluggar du: Medielärare Medieproduktion och Multimedia A & B
Vad har du på dig just nu: Svarta byxor, röd tröja och svart kofta. Färgglatt värre.
Har du någon fobi: hm... gammal mat i kylen. Den skrämmer mig.
Hade du en bra kväll igår: Utmärkt! Speciellt mellan 00 och 03 på natten.
Vilket är ditt senaste inköp: Kaffe på centralstationen
Din favoritdryck på morgonen: Te.
Projekt just nu: Ta över världen med kaptenen på skutan. Och så har vi projekt F men det känns illa och kalla det "projekt".
Vilken tid gick du upp idag: Halv tio
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lön. Jobbet alltså.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja tyvärr.
Vad hade du sönder senast: Batteriluckan på gamla mobilen.
Senaste alkoholintag: Fredags.
Har du haft mörkt hår: japp, kolsvart.

Vem snackade du med senast: E och F.
Stjärntecken: Kräfta
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Vin, rött ska det vara. Även white russian slinker ner alltför snabbt.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte. Alltid någon som tycker man är dum.
När hånglade du senast: Alltför länge sedan.
Saknar du någon just nu: Ja konstigt nog.
Gillar du dokumentärer: En intressant sådan ja.
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska och spanska.
När fikade du senast: Idag på centralen med Carro.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Folk som hostar upp lungsäcken på bio, snyter sig och andra diverse kroppsljud man inte vill höra på exempelvis ett köpcentrum.

Snyggast just nu: Höhö
Snygging denna vecka som inte är din pojk/flickvän: Höhö
Om jag kunde skulle jag: Ta bästa möjliga flyktväg och dra till en människa.
Het person jag vill känna bättre: Höhö
Katter är: Bäst!
Snällast denna vecka: Alltså man kan inte annat än hedra E.
Person som gör mig engagerad: Vet inte.
Någon jag stör mig på: Hemligt.
Bekant jag vill pussa på: Höhö
Är du dödligt kär:
Diggar mest: Life itself.
Om jag var döende skulle jag: Inte hinna spara till en stuga på västkusten.
Jag blir kåt när: Höhö
Hälsning till nån babe: Har du ätit din kasslergratäng snart? (jag hatar ordet babe för övrigt, cheap kinda word)

Intressen: Film, musik, foto, mysa, umgås, festa...
Vad gör du just nu: Lyssnar på musik & pratar med folk
Senaste person du kramade: Carro
Senaste person du ringde: F
Senaste person som ringde dig: Mamma
Hur många speglar finns i det rum du är i: Ingen
När var du i en affär senast: Igår
Vad har du för framtidsplaner: Ta över världen
Vad drack du senast: Kaffe
Har du stadigt sällskap: ne
Vill du ha barn: Kanske, kanske inte
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej, varför?
Har rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: Jo lite alltmöjligt
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 4 koppar i veckan
Hur vill du ha ditt kaffe: Mesigt, gärna latte.
Använder du hudkräm: Ja

Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid TV:n: Lite olika
Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut: Nej
Attraheras du av män med skägg: Lite stubb är fint även om det kan göra lite ont.
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv, det är så konstigt fett i micropop som lägger sig som en hinna i munnen.
Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk: Lindström i Värsta språket.
Vad ska man göra i en dusch: Vad gör du själv? Eller vill du vara med? Jag förstår ingenting.
Hångel: Ja.
Hur märker man av din charm: Går knappast att missa. (höhö)
Brukar du baka: Ibland slår det till.
Röstade du i det senaste valet: Ja.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Absolut
Är du mytoman: Nej.
När åt du senast: Ett par timmar sedan
Vilken låt lyssnade du senast på: Drain me- Sentenced
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är fint: Känslor
Vad tycker du är äckligt: Lite alltmöjligt
Vem fick du senast sms från: Höhö
Har du pengar på mobilen: Ja

1 kommentar:

Linda sa...

Kul med en lista, det var länge sen.
Jag är lite uttråkad, jag snor den.