måndag, februari 11, 2008

Tear you apart

[...] Her hand brushed up against his, she left it there
Told him how she felt and then they locked in a stare

They took a step back, thought about it, what should they do
Cause theres always repercussions when you're dating in school
But their lips met, and reservations started to pass
Whether this was just an evening or a thing that would last

Either way he wanted her and this was bad
Wanted to do things to her it was making him crazy
Now a little crush turned into a like
And now he wants to grab her by the hair and tell her

I want to hold you close
Skin pressed against me tight
Lie still, and close your eyes girl
So lovely, it feels so right

I want to hold you close
Soft breath, beating heart
As I whisper in your ear
I wanna fucking tear you apart

She wants revenge gör tamejfan så djävulskt bra låtar och för att svära i kyrkan är dem dessutom tusen gånger bättre än Joy division. Tydliga JD-flirtar but I like it. De gör det snyggt, bra och galet sexigt.

Att det blev soundtrack för mitt liv 2007, ja även en bit av 2006 års säger allt för mig i alla fall. Jag anser mig inte "kunna" musik då jag är både omusikalisk och tondöv, som oftast. Men jag lyssnar på musik under hela min vakna tid och det kräver att banden ändå har livslängden på sin sida. Vad poängen är med detta inlägg vet ingen men vi lämnar det därhän och fortsätter lyssna på denna erotik för öronen.

Några temalåtar från SWR:
Broken promises for broken hearts- lyssnade konstant på vid ett känt uppbrott i juni -07.
I don´t want to fall in love- lyssnar jag på då jag är på mitt cyniska humör. Fast var ett litet tag sedan nu.
Spend the night, Out of control, Tear you apart- sexigt bara. Hångla till det du...


Ibland skriver jag värdelösa inlägg enkom för mig själv.

Dagens random-wikipedia

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom där tre sista verkade spännande ;)