fredag, mars 14, 2008

Elaka fredan

Mina kollegor har beslutat att inte ha elaka fredan längre. Jag har en dag i veckan då jag bli ordentligt pikad och retad men de har insett att det är lönlöst. Varför? Tydligen är jag så glad på fredagar numera att ingenting biter. Jag fortsätter dock med att hyvla av en och annan under resten av veckan. Fast även där är fredagarna fredade eftersom jag är på tok för snäll numera. Jag skäms nästan.
Jag har mycket att stå i idag. Mycket som ska fixas innan helgens begivenhet anländer. Handlas mat, vin, tandkräm och frukost. Jag ska göra en genomkörare med dammsugaren hemma och dessutom göra lite kosmetisk städning av badrummet. Jag måste också hinna lyssna på alla nya skivor som troligtvis och förhoppningsvis ligger i min brevlåda och suktar efter att få ljuda genom mina kära wharfedale.

Veckans random wiki

Inga kommentarer: