onsdag, april 16, 2008

Desperate housewife

Jag ikläder mig mitt mentala hemmafruförkläde, kavlar upp ärmarna och dunkar på med Cult på stereon. Vanlig jävla städning och vanlig jävla rock. Balkongdörren står vidöppen och solen skiner in och visar allt damm som i mörkret inte gjort mycket väsen av sig. Vinterstövlarna åker med mycket optimism in i klädkammaren och jag ska göra raggmunk ikväll.

Min morgondagenyoga fick krypa i skrinet då jag blev raggad till öppet hus på jobbet imorgon. Kommer hem sent och då är det bara att packa prylar och sedan segna ihop under täcket. Trösten för sne kväll på jobbet blir gratis pizza (kan vi inte servera sushi istället?) och att jag får några komptimmar.

Tillbaka till städning och Ian´s stämma. Önska mig lycka till. (det behövs, dammsorkarna biter mig i hälsenan)

Inga kommentarer: