torsdag, april 03, 2008

Elva minuter njutning

Min nya favoritlåt är The scarecrow, shit vilken bra låt. Lång också. Hela elva minuter lång.

Är mätt på raggmunkar nu men måste diska och städa undan efter raggmunkskaoset. Snart bad och snart sova. Skönt!

Jag är lite i ett vakuum nu ikväll. Aktiv som få en torsdagkväll men samtidigt ganska disträ. Hett.

Pratade i telefon med Fredrik nyss och han lät för övrigt uppriktigt förvånad över att jag faktiskt ställde mig och gjorde raggmunk. Min retoriska fråga i föregående inlägg var alltså inte helt tagen ur luften. Själv är jag fortfarande i chocktillstånd över att jag gjorde det. Hade lågt blodsocker redan innan jag började städa. Tre och en halv timme senare får jag mat. Ibland är det tur att ingen drabbas av mig när jag fräser och spottar här hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så förvånad var jag inte, du är ju en bäst kock :)