onsdag, april 23, 2008

För trånga skor

En del talar om att det kan vara svårt att fylla ett par skor. Idag ikläder jag mig min jättefina Kustomdojor av Conversesnitt. Nu först känner jag hur trånga de är. Det dunkar i tårna och hälarna vill helst gå ut på baksidan. Jag köpte dem i höstas i hopp om att töja ut dem. Tror jag ikväll ska gå med blöta sockor i. Jag har hört att det kirrar problemet på en grisblink.
Nog om skor.
Sitter på jobbet, väntar på frukost och vidhängande medielärarmöte. Kollegan spelar någon popmusik med någon vokalista med tydlig brittisk accent. Inte Kate Nash.
Jag vill helst gå till Testaments myspace och lyssna på gammal hederlig thrash fast nytt. Jag tror dock inte det skulle vara så uppskattat. Det jag dock ska göra under dagen idga är att ta på mig hörlurar och finally sätta tänderna i skivan jag ska recensera. Jag har skjutit det lite framför mig. Den är lite svårlyssnad och det är thrash som bara manglar på. Men, jag ska ge det några lyssningar. Den som lever får se.

Igår somnade jag glad men skamsen. Ibland förstår jag inte mig själv på en enda punkt.

Inga kommentarer: