måndag, april 14, 2008

Fyfan

Ibland tar man i så man spricker. Från att i sakta mak tränat på egen hand med ipod och konditionsmaskiner så hoppa jag på BodyCombat-tåget idag. Jag dog flera gånger om. Jga har hört att om det svartnar för ögonen så ska man ta en paus. Jag sket i det. Jag kommer nog straffas för det imorgon. Inte nog med det, jag fick skämmas. Alla andra var värsta proffsen och därmed blev passet på en lite hårdare nivå. Jag har kordination som en trebent giraff. Eller tänk er en lastbilschaffis utföra yoga. Ungefär där ligger jag. Det som var positivt trots att hjärtat gett upp och diverse andra vitala organ är att jag fick tillbaka lite gnista. Har varit i en grym svacka och det tillsammans med depp-pms och ett långt och tungt läsår i ryggen. Trots min ganska magra plånbok tänker jag ändå fira min comeback på Ego och på gladtoppen med sushi. Men först bad och In flames. Du borde lyssna på A sense of purpose. Det är bra skit.

Jag känner att den senaste veckan bjudit på så mycket att vi lämnar det därhän. Vi vet förhoppningsvis allihopa inblandade att mammas 50-årskalas blev superlyckat, att introduktionen av F för familjen gick smärtfritt och att jag troligtvis borde testa det här med att vila. Men vi börjar med träna. Och äta sushi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket lyckad fest måste jag säga :) Trevlig familj du har ;)