måndag, april 28, 2008

Jag hatar att kräkas.

Det är äckligt, motbjudande och det gör ont efter ett tag. Det senaste dygnet har ägnats åt att mest befinna mig inne på toaletten. Mår idag marginellt bättre, är trött som få och mår illa. Slipper dock uppkastningar. Var tapper och jobbade, ingen rolig historia men kände att jag var tvungen. Har kommit hem från en akut handling också, då fick jag panik. Mina benhinnor gör ont och magen leker karusell. Dagens kvällsmat kommer bestå av ostsmörgås och nyponsoppa. Jag hoppas för all del att jag får behålla det. Annars känns nödslakt som ett alternativ.

Rapport från den bra, underbara delen av helgen lär komma. Men kanske imorgon. Min språkliga och sociala förmåga är något avtrubbad för tillfället. Dessutom kör jag stenhård nedräkning till på onsdag då min kärlek anländer. Med tanke på det så känns visserligen nödslakt avlägset. Men ni förstår tanken man lätt får vid magsjuka.

20.20 Fan jag är irriterad. Jag mår illa, jag vill inte göra det något mer nu. Jag vill bara somna gott och vakna piggare än pigg imorgon.

1 kommentar:

Åsa sa...

Mår du bättre nu?
Tänk positivt - du får ju ur all skit som ligger och snurrar i kroppen.. :D