torsdag, april 24, 2008

Namaste

... eller vad man nu sa. Är precis hemkommen från yogan. Är frusen och hungrig. Poweryoga är min grej, det var det bland det härligaste jag varit med om trots att jag är vig som en lyktstolpe. Jag tröstar mig med att jag fick till andningen.
Det blir helt klart ett pass i veckan med det där. Ett konditionspass får helt enkelt maka på sig. Yogan blir nog den enda gruppaktiviteten, testade bodycombat men nej, jag kör nog med ipod och maskiner ett pass och yoga ett pass. Till att börja med. Jag har en hyfsad grundkondis men den är ändå ljusår från att vara något att skryta med.
Ikväll blir det att lägga in räkningar så de dras fort imorgon när jag får stålar. Jag ska se över packningen, blir säsongens sista skidåkning i helgen om vädret tillåter. Jag ska också bara ta det lugnt, lyssna på musik och glädjas åt att det både är lön och fredag imorgon. Japp det var min mentala checklista som jag ändå skrev ner. Det ni, roligare än så här blir det nog inte ikväll vad gäller språklig akrobatik och analys av det egna psyket. It´s not good for me.

Ciao.

Inga kommentarer: