måndag, maj 12, 2008

Hjärta

Jag älskar Uppsala. Jag kan inte nog säga det. Jag trivs som firren där, kan i och för sig bero på den som bor där. Här följer lite bilddokumentation från helgen som gått. Alldeles för snabbt som vanligt och det trista i kråksången; kanske att vi inte ses på två veckor. Det är i det närmaste tortyr.


Rosé i parken. Pollen i luften. Men jag njuter ändå.





Sallad på café. I hörnet där solen lyser. Jepp det var Linnés crib.




Words unnecessary.




Palmskugga. Botaniska trägår´n.




Palmen.




Fossingar.


Jag krympte.




Min favoritstudentorkester, nja den ryska var rätt cool den å.



1 kommentar:

Monica sa...

Vad söt du är på den stora parkbänken! Jag fick någon slags nostalgikänsla från när du verkligen var liten...
Du verkar ha haft en bra helg, vi får höras per telefon, så får du berätta mer.
Puss