tisdag, juni 17, 2008

Idag, idag börjar semestern

Det är några timmar kvar men det bortser jag ifrån. När jag vaknade imorse och insåg att det var sista morgonen på åtta veckor som jag är tvungen att gå upp vid denna tid ofrivilligt. Imorgon ska sovas och om vädret är på min sida blir det balkonghäng hela dagen.

Jag kommer ha semester. Mina allra första riktiga semester. Känns helt sjukt.

Planer de närmaste två veckorna:
- Ta det lugnt fram till torsdag.
- Fredrik dyker upp samma dag.
- Upp till Docksta för mysigt midsommar- och födelsedagsfirande.
- På måndag ner till Uppsala en natt
- Eskilstuna från tisdag till torsdag.
- Göteborg torsdag, Metaltown börjar fredag.
- Söndag åker vi till Mollösund på Orust. Bor på Emmas.
- Tisdag till torsdag åker vi till Hamburgö. En liten ö vid Hamburgsund där vi ska bo på ett mysigt Bed & breakfast inhyst i en fin gammal skola.

Det ska bli så sjukt skönt och så mysigt att ha två veckors semester med Fredrik. Musik, klippor, hav, skaldjur och kärlek. Finns inget mer jag önskar just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Som min polare som oxo är lärare brukar säga. Dom 3 bästa sakerna med att vara lärare. Juni, Juli och Augusti.

:)

-janne