lördag, juli 12, 2008

Jag måste bryta mitt beroende

Jag är djupt nere i ett In Flames-beroende. Jag försöker bryta av med något annat men då pockar riffet i Only for the weak på. Kanske tröttnar jag snart. Det brukar jag göra, ett annat band knackar på dörren och jag är snabb i vändningen.

Kanske borde jag packa? Jag ska trots allt bort imorgon bitti och det i fyra dagar. Glöm för guds skull inte Maiden-biljetten! (mental note for myself)


Panik, hjärnstillestånd och förvirring; vilka skor ska jag ha med mig på mig? Min metaltown-erfarenhet talar sitt tydliga språk vad gäller Converse. Ryggont och plattfot efter alltför kort tid och Maiden håller ju på något längre än en festivalspelning. Jag kan säga att jag har mycket skor men inga som känns helt ultimata på onsdag. Kanske blir mina converse ändå. Kanske köpa inlägg? Hur jävla 60+ känns inte det?

Inga kommentarer: