onsdag, juli 30, 2008

Överraskningar

Jag gillar överraskningar om de kommer i positiva förpackningar. Att mitt fackförbund har dragit sjukt mycket pengar från mitt konto denna månad räknas dock inte dit. Tydligen har jag fått ett brev om försäkringar via dem någon gång (har inte fått något) och svarar man inte på det så börjar de gälla. Jag tackar och bugar å det ödmjukaste.

När man går in på kontot och ser detta knyter det sig i magen men samtidigt, vafan sämre kan man ha det och tågbiljetten t/r Uppsala nästa helg är betald. Det är huvudsaken. Jag måste också komma ur semesterlyxfällan. Det är farligt att ha mycket semester för man lyxar på hit och dit. Både åt sig själv och andra. Nu är det nästan vardag igen och köttbullar och makaroner är något jag får börja äta igen. Vardagsmat är så tråkigt, både att laga och inta.

Vi kör en studentmånad, for ol´time sake.

Anyway, nu ska jag ut på cykeltur. Men först ska jag lyssna klart på 2 minutes to midnight.

Inga kommentarer: