söndag, augusti 24, 2008

Det har varit helg har jag hört

Raised fist
Black metal
Tatueringar
Ta död på datorkaniner
Soul calibur 2
Lasagne med chili
Öl
Film


Så såg min helg ut. Jag tro inte jag har något övrigt att tilläga. Jo, a re-run maybe?


Och är det sant, är OS slut nu? Jag har följt OS helt halvhjärtat. Jag har ingen aning om medaljskörden, det mesta som engagerat mig vad gäller OS är alla dokumentärer som varit innan om Kina och deras arrangemang. Vinter-OS har mitt intresse, sommar-OS knappt alls och ett OS i Kina har jag inget sportsligt intresse för. Och tyvärr, min patriotiska förmåga räcker ej till för att jag ska få bultande känslor för våra svenskar där. De är säkert jätteduktiga men sommar-OS är tråkigt. Jag kommer inte undan det. Nu är det slut och kineserna får en riktig baksmälla nu. Det är hemskt tråkigt.

Imorse vaknade jag för övrigt med en skum kombo av låtar. Skitbra låten Raised Fist´s Some of these times och den otroligt smöriga och slätsrukna Curly Sue av Takida. Fråga mig inte hur jag fick in Lule-hardcore och Ånge-smörigt skit i samma andetag.

Inga kommentarer: