tisdag, augusti 26, 2008

Fucking jävla modeblogg

Det har varit lön idag. Jag har inhandlat diverse och jag svek mig själv. Jag kunde inte stå emot rean på Carlings då de hade min favorithoddie på rea och dessutom ta 3 betala för 2. Jag är så djävulskt dålig människa men det skiter jag i. Jag köpte tre tröjor för 300 spänn. Det kändes helt okej. Något måste jag fira en bra månad med och då är det onödigt och köpa dyrt. Jag köpte också kakeldekor och nytt duschdraperi. Alla dagens inköp gick på 450 spänn. Är fan inte illa pinkat.

Jag ber verkligen om ursäkt för alla tendenser till modeblogg.

2 kommentarer:

Hex sa...

Man får ha 1-2 "jag har handlat kläder"-inlägg om året utan att bli stämplad som modeblogg. För det har jag bestämt.
Du verkar ha gjort ett klipp iaf, good stuff ^^

Sannan sa...

åh det var bra då kan jag andas ut ; )
jepp det var ett jävla klipp, man ska inte handla på något anat sätt =D