måndag, augusti 04, 2008

Inte en jävla rörstrandskopp så långt ögat når.

Läste på Linas blogg om Fashionmuslimetternas agg mot 50-talstrenden som går som en löpeld bland alla skitnödiga kulturare i småstäder. Ja även storstäder också om jag få inflika. Jag skrattade så jag fick halsbränna, eller om det berodde på lakritsgodiset jag vulgärätit.

Fanns en tid då jag kände att 50-talsdesign var spännande men jag tröttnade då jag insåg att jakten på Berså-koppar är helt jävla vidrig. Folk som köper fel eller ve och fasa från IKEA tittas på med skeptisk blick. Inred gärna ditt hem med all fifties men jag lämnar det därhän.


Ingen som hoppar på trenden med en gammal klippan och svart glasbord med kromfötter från åttiotalet? Är inte det alldeles ljuuuuvligt?


Jag fortsätter lyssna på Metallica. Jag tappade poängen med inlägget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bah, låt gå för denna gång då ;P