söndag, september 14, 2008

Fullsmockad helg av lycka

Började gårdagen med ohet tvättstuga, avslöste det med lyxfika ensam på Barista där jag blev uttittad och sedan blev det fest nästan hela natten. Idag har jag fått vara i den miljön där jag trivs bäst. Smutsig, arbetande och ute. Att stå och slänga sten i en gyttjepöl för att stabilisera upp underlaget var underbart. Jag var ensam tjej och jag skrattade åt de råa skämten. Jag känner mig aldrig felplacerad i sådana lägen. Jag har druckit kaffe ur termos och jag har fått titta avundsjukt på alla som åkt nerför backen. Jag kom hem, badade och fick filmsällskap. Lagom nivå med "Mitt stora feta grekiska bröllop" och Ben & Jerry-glass. nu måste jag dock duscha igen för jag glömde tvätta håret. För övrigt blev mitt badvatten lerigt och dant. Fyfan vad härligt.

Jag kan inte känna något än extrem lycka nu. Trots frustration över allting som har med åka utför att göra.

Ps. på grund av hur säsongen närmar sig med stormsteg så har jag beslutat att lägga tatueringen på hyllan. Jag tänker inte försaka något som rör min vintersäsong. Så det så.

Inga kommentarer: