söndag, september 14, 2008

Lerigt, kallt och underbart





Dock var det ingen som vill låna ut en hoj till en fullkomlig rookie och jag förstår väl det. Satans fina cyklar och satan vad jag blev sugen på att skaffa en beggad down hill-cykel. Nästa år ska jag fan åka nerför även på sommaren.
Även om jag blev utan down hill-tjusningen denna gång fick jag åka fyrhjuling och vara med att förstå en down hill-bana. Vi grävde, dränerade och lade sten där det var som blötast. Vi avslutade dagen med finmiddag på Sibylla och nu ska jag ta mig ett stadigt bad. Jag är lerig, kall men glad. När jag satt lerig på fyrhjulingen högst upp och såg ut över halva Västernorrland och halvvägs till Finland, ja då var jag lycklig. Att flytta hit är utan tvekan det bästa jag gjort.

Ursäkta oskärpan men det var kallt så min finmotorik fick stryka på foten.

Inga kommentarer: