söndag, september 28, 2008

Inte lika glad


Vaknade med både kläder och smink på. Smidigt!

Gick dessutom hem helt ensammen den långa vägen från stan inatt. Smet från de två som pepprade mig med öl. Jag citerar herr Schiller "Vad skulle mamma sagt om det? Jo hon skulle vara fly förbannad!". Inget att argumentera mot.
Så här i efterhand kan jag säga att det blev för mycket och för länge. Hemgången var upplagd för katastrof även om den om den blev utan.

Kan jag bara få halvdö en liten liten stund? Jag är inte lika kaxig och snygg idag. Den som kom på idén med sotade ögon glömde att folk kunde bli fulla. Sotade ögon är inte ett dugg snygga dagen efter. Jag slänger in en aktuell bild, kontraster mot igår tro?

2 kommentarer:

Jenny sa...

Gumman, haha! Ska jag skicka över några liter vatten?

Linda sa...

Hahahahahaha förlåt men du ser ju bara för skön ut. Speciellt eftersom du ser så käckt glad och pigg ut på bilden under.