fredag, september 12, 2008

Mitt i Vast-filmen från Peak hittar jag...


.. detta. Fyfan vad glad jag blev! Men ännu ingen Kask-mössa. Still looking.

Jag plågas inombords och utanpå, upp och ner. Att kolla på skidfilm i mitt tillstånd är som att visa en Marinella för snubbarna på navet. Förra året så tittade jag på skidfilm i juni och juli, detta har dock inte gjorts i år. Vast-filmen jag glor på nu tillsammans med Free radicals tittade jag på med diverse ragg (okej två stycken) förra året. Det var bara jag som uppskattade dem helt, filmerna inte raggen. Ragget ifråga ville hångla men det ville inte jag så därför var det icke ömsesidigt ragg. Jag ställde för fan bara upp med sovplats. Soffan. Och jag ockuperade soffan för jag var skidsugen strax innan midsommar.

Fan jag går under här. Det snöade fint i en film och jag fick ångest. Hur kan man vara så mitt uppe i något egentligen? Jag är besatt. Skulle jag ha ännu mindre vett skulle jag ta tjänstledigt under vintersäsongen och bo i stugan på heltid.

Nu tillbaka till den varma saften och porren.

2 kommentarer:

Tomas sa...

Du kollar på skidfilm med fel personer =) Jag lovar att jag inte skulle försöka hångla ;)

Sannan sa...

men pallra dit hit då för helvete :D