lördag, oktober 25, 2008

Stay away from that weird nurse


Så här såg jag ut ikväll. Blodig men snygg som stryk om jag får säga det själv. För en gångs skull var jag ljusast klädda av alla. Men alla andra kvinnfolk på jobbet var typ häxor. Jag slog rekord i blodighet. Niklas och Mats var bäst klädda av de manliga. Freddy Kreuger och liemannen. Inlevelse javars!
Nu är jag allmänt berusad och hoppas att morgondagen är förlåtande.

Träffade för övrigt en människa jag bara pratat med på nätet på club detströyers sista kväll. Trevlig prick. Synd bara på att Destroyer inte kan fortsätta då Red rock lägger ner.

Nu ska jag äta upp min knäckebrödmacka och sedan lägga mig. Och för övrigt, vad jag haaaatar tråkiga bloggar. (jag dunkar mig dock inte själv för bröstet för min är tråkig, alltså hatar jag min egen... eller?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkig?
Nejnej, inte alls!
Läser dej med stor behållning.
Du är intressant, intelligent & cool.
Bra musiksmak & gillar snöööö!
You go girl!
Mr.X

Sannan sa...

en får väl tacke!