söndag, november 02, 2008

Minusgrader, katter och vuxna

I torsdagskväll dök mamma och Anders upp. Sedan dess har det varit fullt liv. Vi har ätit massa gott, druckit massa och åkt runt här och där i Sundsvall. MediaMarkt till Juniskär, stan till Bommen. Vi var ute vi Spikarna med katterna, gick sådär måste ju erkännas. Jameson var livrädd och Guinness var väl lite modigare men det marginellt.

Nu har mamma och Anders åkt hem, jag jobbar på att återställa lägenheten efter de två små hårigas framfart och det är lite tomt. Jag har stadig nedräkning för kvällen, det är nog första gången som jag längtar till en söndag innan ny arbetsvecka. Jag hoppas att SJ sköter sig och att man kan ha turen lite på sin sida.

Jag sätter låten Darling darling med Hellacopters på repeat.

1 kommentar:

Tomas sa...

Yeah, Hellacopters, äntligen nåt vettigt ;)