fredag, oktober 08, 2010

Och låt mig presentera Ärtan


Fick göra UL lite tidigare på grund av att gynekologen ville att jag skulle få göra något kul också. Hon frågade om jag ville se och det var helt fantastiskt. Ärtan rörde på sig och verkade bli lite störd av verksamheten. Man såg lilla ryggraden och ja, jag fnittrade okontrollerat. Första gången jag gör det i gynstolen. Nästa gång är 8/11, då är det det riktiga ultraljudet. Då är även M med, han blev gruvligt besviken att han missade första gången. Det kan jag förstå, jag kunde dock inte hålla mig. I och med att jag nu fick höra att hjärtljuden lät bra och den rörde på sig blev jag lugn och det kändes på riktigt. Jag kan heller inte dölja att jag är på smällen, magen syns.

4 kommentarer:

Erika sa...

Helt underbart! Ser fram emot att få se någon bild på den växande magen också :)

Unknown sa...

Hahaha, ärtan, pärtan!

Ja Josefina fick se Vidar själv första gången också... är fortfarande ett litet sår i hjärtat på mig.

Grattis, va underbart, fiiiint.

"moster" Jennie sa...

Gissa om man satt här framför datorn och bebis ggrolla med sig själv :) Kom på mig själv när jag sa - naaaw dullidullidull..Längtar efter er alla.

Sannan sa...

Naaaw hjärtemoster :D Men ja, man blir lite fnittrig!
Saknar dig med!