onsdag, februari 23, 2011

Blev inte vän med det gulliga...

Igår sydde jag någon slags hissgardinskappa till lilla toan men blev inte riktigt vän med vare sig modellen eller färgen. Blått är inte min favoritfärg om det inte är mot petroleumblågrön. Låg och funderade igår innan sömnens inträde vad jag skulle kunna göra istället. Kom på att det fanns en liten tygbit i en kartong som skulle passa fint. Sagt och gjort, satte mig och sydde till denna idag till en striktare hissgardinsmodell och vips blev det mer Sanna. Och troligtvis M också då jag inte uppfattat honom som någon som är en anhängare av gullig inredning. Dessutom är det så roligt att sy och jag var mycket mer noggrann idag då jag faktiskt hade någon slags vision över hur det skulle se ut. Nu vill jag sy något mer... får se vad det blir!

Så här blev det:
Mycket bättre! Se inlägget nedan för hur det såg ut igår.

1 kommentar:

Erika sa...

Vad du är flitig kvinna!