lördag, mars 12, 2011

Tackar!

Idag var vi ute på biltur, vi skulle bara testa nya gps:en men det slutade med fika i Mellansel och sedan i Västeralnäs där vi blev bjudna på våfflor som gjordes över öppen eld. Solen sken och skotrarna ylade i skogen, på isen och på lägderna. Vår test av gps:en tog 20 minuter, resterande aktiviteter gjorde att vi kom hem framåt kvällningen. Inte nog med en trevlig dag så kom vi hem med en spjälsäng, madrasser, lakan, barnstol och annat bra att ha. Allt i väldigt fint skick och väldigt gratis. Nu har vi nog allt, åtminstone vad vi kan tänkas behöva just nu.

Nu vill jag bara bädda i ordning och se sängen vänta lika ivrigt som vi tills det ligger en liten människa där i. Med riktig säng måste vi självfallet ha en fin mobil att hänga där. Eftersom M är förtjust i Laban ska vi nog leta reda på en sådan tycker jag. Jag har ju redan fått mitt lystmäte med favoriten Pingu i form av filtar.

Det riktigt drar i bebiskänslorna, aldrig att jag trodde detta om mig själv. Skönt att förvåna sig själv ibland.

Inga kommentarer: