söndag, februari 10, 2008

Dagens ytliga

Åh nej. Mitt badrumsskåp har förlorat en viktig syster, jag har förlorat min egen doft. Min Gucci Envy me är slut, helt slut. Jag har haft lite konstgjord andning av den senaste tiden men nu är den slut. Jag sörjer.
Även min kära ansiktsrengöring är slut och båda dessa grejer kostar mer än vad jag har på kontot (inte för att det säger ett skit om produkternas kostnad då även ÖB känns som värsta parfymeriet i nuläget). Time to lower the standard?
Kanske. Eller så köper jag det ena nytt när jag får pengar. Fast erkänn att det där med att köpa parfym till sig själv känns lite ehm, självgott? Eller är det så en modern kvinna bör fungera?
Sorgligt är det hur som. Jag får helt enkelt använda de andra godbitarna. Men de är ändå inte Envy me.
Angående ansiktsrengöringen så hatar jag detta då min hy nu slagit bakut och fått för sig att vara snortorr men ändå komma med en och annan röd blemma.

Inga fler sådana här tråkiga inlägg tack.

Inga kommentarer: